Newspaper: Lance Armstrong, Sunday Times Settle Lawsuit

Sunday, 25 Aug 2013 07:18 AM

 

Share:
  Comment  |
   Contact Us  |
  Print  
|  A   A  
  Copy Shortlink

LONDON — Lance Armstrong, the cyclist who admitted to cheating with drugs, reached an undisclosed settlement with The Sunday Times after it sued him for more than 1 million pounds — about $1.56 million — the newspaper reported.

Armstrong had sued the newspaper for libel in 2004 after it published an article that suggested he may have used performance-enhancing drugs. The American denied doing so and was paid 300,000 pounds by the newspaper in 2006 after it settled that lawsuit, The Sunday Times reported today.

Armstrong cheated in all seven of his Tour de France wins, he later said in an interview with Oprah Winfrey that was televised in January. The newspaper then sued him alleging deceit and that case has now been settled.


© Copyright 2014 Bloomberg News. All rights reserved.

Share:
  Comment  |
   Contact Us  |
  Print  
  Copy Shortlink
Around the Web
Join the Newsmax Community
>> Register to share your comments with the community.
>> Login if you are already a member.
blog comments powered by Disqus
 
Email:
Retype Email:
Country
Zip Code:
 

Newsmax, Moneynews, and Independent. American. are registered trademarks of Newsmax Media, Inc. Newsmax TV, NewsmaxWorld, NewsmaxHealth, are trademarks of Newsmax Media, Inc.

NEWSMAXWORLD.COM
© Newsmax Media, Inc.
All Rights Reserved